{"id":1182,"date":"2020-12-21T10:33:58","date_gmt":"2020-12-21T10:33:58","guid":{"rendered":"https:\/\/vangseter.no\/?page_id=1182"},"modified":"2023-02-01T10:43:30","modified_gmt":"2023-02-01T10:43:30","slug":"retningslinjer-for-klager-og-foresporsler","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/vangseter.no\/retningslinjer-for-klager-og-foresporsler\/","title":{"rendered":"Retningslinjer for klager og foresp\u00f8rsler"},"content":{"rendered":"

INNLEDNING<\/h3>\n

En av v\u00e5re m\u00e5lsettinger er \u00e5 forsikre at alle klager og foresp\u00f8rsler fra registrerte blir h\u00e5ndtert p\u00e5 en effektiv, rask og im\u00f8tekommende m\u00e5te. Dette gjelder alle sp\u00f8rsm\u00e5l tilknyttet Ecura-enheters behandling av personopplysninger. I noen tilfeller kan Ecura-enheter fungere som databehandlere p\u00e5 vegne av en kunde. I slike tilfeller er det kunden som er ansvarlig for h\u00e5ndteringen av registrerte foresp\u00f8rsler tilknyttet overholdelse av GDPR og den registrertes personopplysninger.<\/p>\n

OMFATTEDE PARTER<\/h3>\n

Denne personvernerkl\u00e6ringen viser til “du” og “din”, som omfatter enhver dekket enkeltperson. “Vi”, “oss”, “v\u00e5r”,  omfatter Vangseter <\/strong>og alle tilknyttede enheter.<\/p>\n

OMFATTEDE PARTER<\/h3>\n